středa 26. března 2008

Úhlový moment


Všimla jsem si, že v mém okolí je spousta lidí, kteří si potrpí na originální hodinky. I já jsem mezi ně kdysi patřila, ale teď jsem věrná svým omegám. Kdysi mezi ty originální a výstřední značky patřily především hodinky Storm, ale i ty se postupně staly mainstream a jejich techo-retro styling se začal objevovat u dalších, běžně dostupných a reklamou tlačených značek (DKNY, Guess, apod.). Už dlouho mé oko zálibně nespočinulo na hodinkách, které by nepatřily do kategorie těch strašně drahých a těch úplně nejdražších. Až teď...



Angular Momentum je švýcarská (jak jinak) firma, která vyrábí roztodivné hodinky, z nichž nejzajímavější jsou alespoň pro mne tyto - jejich číselník je vyrobený ryteckou metodou guilloche, motivem jsou japonští koi kapříci, ptáčci, květy, květy...Ale to je jen jedna řada, další mají číselníky s smaltovanými vzory nebo třeba malovanými miniaturami. Na oficiálních stránkách ani na jejich propagačním blogu žádný ceník nenajdete, tak ani vlastně nevím, kolik taková krása stojí. Žádná láce to asi nebude, ale na druhé straně - kdo to má?

Žádné komentáře: