úterý 11. března 2008

Teď mě momentálně štve

Město! Takové ty výkřiky, kterými se vycpávají televizní i papírové noviny, jak je ve městě špatný vzduch, jakési vlny z různých vysílačů, exotické bacily proti kterým nemá našinec obrany z cizinců v metru, věci, kterými se člověk normálně vůbec nezabývá, prostě práce a další věci a okolnosti ho drží ve městě, tak se s tím nějak srovná, to by se musel jinak zbláznit a právě to se mi teď děje! Ano, jsem si vědoma toho, jak je předchozí věta vyšinutá, ale to já už jsem taky. Štve mě, že nemám čas vidět se s lidmi, se kterými se chci vidět, a místo toho potkávám na chodbě sousedy, o které vůbec nestojím. Když už se mám cítit sama, tak na samotě a ne v nějakém lidském úle. Prostě chci bydlet na samotě - tak! Řekla jsem to!

A jak si ten život na samotě představuju? Asi nějak takhle:






Studio Recurso, Mexiko

Žádné komentáře: