pondělí 31. března 2008

Udělej si sám - pro lidi, jako jsem já


I když v mnoha ohledech vynikám (ha!), sebekriticky přiznávám, že nejsem zrovna nezručnější. Není to ani záležitost obou rukou levých (i když jedna je levá a navíc jsem levák) - ale když se pustím do nějaké samovýroby, sváří se ve mě netrpělivost s přehnaným perfekcionismem. Což vede k tomu, že výsledek mých snah bývá uspěchaný a je mi navíc upřena ta radost, kterou by měl ze svého výrobku třeba člověk, který není postižen tak "ambiciózním" okem. Platí to o kreslení, stejně jako o přišívání knoflíků...

Proto chovám respekt ke všem lidem, kteří umějí za použití rukou vytvořit něco dokonalého či k dokonalosti se blížícího. Svým způsobem obdivuji i lidi, kteří se umějí radovat z toho, že si něco vyrobí, ať již to má úroveň jakoukoliv. Také bych ji chtěla někdy zažít - a možná mi právě svitla malá naděje!




Myslíte si, že nakreslit tuto rybu je umění? Že to je dozajista dílo nějakého talentovaného, a navíc velmi trpělivého umělce? Chyba! Podívejte se, jak jednoduše lze dosáhnout takového krásného efektu: slideshow o tom, jak Annie Sessler tiskne ryby. (Klikejte na šipku vpravo pro celý postup).

Žádné komentáře: