úterý 25. března 2008

Proč schovávat kostlivce do skříně?



Momentálně procházím makábr obdobím. Bylo to ve mě vždycky - ještě mám živě v paměti, jak jsem jako malá vykopala někde v jehličí kostřičku jakéhosi malého tvora, a jaký to byl pro mě OBJEV. Při pobytech u babičky jsem zkoumala na talíři pohybová ústrojí králíků a slepic. Nevím, jak se v tomto směru porovnávám se zbytkem populace, ale kostry, kosti a kostlivce mám ráda - mám je spojené s dětskými hrami v lese, s prvním výletem do sedlecké Kostnice (který byl pro mne ohromným zážitkem a od té doby se příležitostně bavím tím, že tam beru/směruji nic netušící zahraniční návštěvy)...Z toho, kolik se v poslední době koster a lebek vyrojilo na oblečení, doplňcích a špercích, asi tak úplně jediná podobně postižená nebudu.
Memento mori


Odshora: Exhibitionist, Solange Azagury-Partridge, Artallnight (etsy), Exhibitionist, Dior, Made Her Think, Hoya Crystal, Hiroshi Kure

Žádné komentáře: